Іванова, Т. П.
Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
розвивальне навчання -- креативність -- проблемна ситуація -- развивающее обучение -- креативность -- проблемная ситуация
Анотація: Акцентовано увагу на розвивальному навчанні в молодшому шкільному віці, що орієнтовано на розвиток продуктивного мислення. Програма, що складається з комплексу завдань-вправ, поданих в ігровій формі, спрямована на навчання молодшого школяра вмінню аналізувати проблемну ситуацію і проявляти креативність у вирішенні завдань. Запропоновано формувальний експеримент, який підвищує об'єктивні інтелектуальні показники школяра, а саме рівень розвитку логічних операцій, вербальний і невербальний інтелекти. Продемонстровано відмінності в показниках шкали методики визначення рівня розумового розвитку в контрольній і експериментальній групах молодших школярів.
Акцентируется внимание на развивающем обучении в младшем школьном возрасте, ориентированного на развитие продуктивного мышления. Программа, состоящая из комплекса задач-упражнений, представленных в игровой форме, нацелена на обучение младшего школьника умению анализировать проблемную ситуацию и проявлять креативность в решении задач. Предложен формовочный эксперимент, который повышает объективные интеллектуальные показатели школьника, а именно уровень развития логических операций, вербальный и невербальный интеллекты. Продемонстрированы различия в показателях шкалы методики определения уровня умственного развития в контрольной и экспериментальной группах младших школьников.
The attention to developing education in primary school age is focused on the development of productive thinking. The program, consisting of a set of tasks, exercises, presented in the form of a game aimed at teaching younger student ability to analyze a problem situation and to exercise creativity in solving problems. Proposed modeling experiment, which increases the objective indicators of student's intellectual, namely the level of development of logical operations, verbal and nonverbal intelligence. Demonstrated differences in the scale methodology for determining the level of cognitive development in control and experimental groups of pupils. Concluded that the program of developmental education, consisting of a set of tasks to stimulate creativity and development of convergent and divergent thinking is relevant for use in elementary school. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Мазилова, Г. Б.