Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету [Text] : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і аспірантів, 7 - 8 квіт., 2004 р., м. Кам'янець-Поділ !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 3, т. 3 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто питання теорії та методики навчання учнів початкових класів, соціальної реабілітації та розвитку дитини, фізичної культури, педагогіки. Проаналізовано особливості використання методики розвивального навчання на уроках біології, готовність студентів до екологічного виховання учнів, умови творчої самореалізації студентів у процесі їх професійного становлення. Висвітлено практичні аспекти розвитку мовлення на уроках математики в початковій школі. Описано психологічні механізми процесу засвоєння дітьми математичних знань, умінь та навичок. Розкрито вплив міжособистісних взаємин молодшого школяра на його ставлення до учбової діяльності. Обговорено питання фізичного розвитку та виховання дітей старшого дошкільного віку. Визначено фактори успішної адаптації дитини до навчання в школі.
Рассмотрены вопросы теории и методики обучения учеников начальных классов, социальной реабилитации и развития ребенка, физической культуры, педагогики. Проанализированы особенности использования методики развивающего обучения на уроках биологии, готовность студентов к экологическому воспитанию учеников, условия творческой самореализации студентов в процессе их профессионального становления. Освещены практические аспекты развития речи на уроках математики в начальной школе. Раскрыты психологические механизмы процесса усвоения детьми математических знаний, умений и навыков. Изучено влияние межличностных взаимоотношений младшего школьника на его отношение к учебной деятельности. Обсуждены вопросы физического развития и воспитания детей старшего дошкольного возраста. Определены факторы успешной адаптации ребенка к обучению в школе. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Завальнюк, О. М. (.)

Видання зберігається у :