Богуш, А. М.
Комунікативно-мовленнєвий супровід професійного спілкування майбутніх вихователів з дітьми [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
комунікативно-мовленнєвий супровід -- ключові компетенції -- професійне спілкування -- коммуникативно-речевое сопровождение -- ключевые компетенции -- профессиональное общение
Анотація: Розкрито комунікативно-мовленнєвий супровід професійного спілкування майбутніх вихователів з дітьми в дошкільному навчальному закладі (ДНЗ). Визначено ключові компетенції, а саме: когнітивно-комунікативну, орієнтувально-планувальну, організаційно-комунікативну, мовленнєву, комунікативно-діяльнісну; вимоги до мовлення вихователя: чистоту вимови кожного звука, чіткість дикції, орфоепічну правильність. Розглянуто та охарактеризовано принципи організації спілкування педагога з дітьми: конструктивну позиція у спілкуванні з дітьми, дотримання професійної та мовленнєвої етики, врахування індивідуальних особливостей і ситуативного стану дитини, рівнів розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь, повагу до дитини-співрозмовника, її особистості, задоволення потреб дитини у спілкуванні, розвиток мотивів спілкування з дорослими й однолітками.
Раскрыто коммуникативно-речевое сопровождение профессионального общения будущих воспитателей с детьми в дошкольном учебном заведении (ДУЗ). Определены ключевые компетенции, а именно: когнитивно-коммуникативная, ориентировочно-планировочная, организационно-коммуникативная, речевая, коммуникативно-деятельностная, требования к речи воспитателя: чистота произношения каждого звука, четкость дикции, орфоэпическая правильность. Рассмотрены и охарактеризованы принципы организации общения педагога с детьми: конструктивная позиция в общении с детьми, соблюдение профессиональной и речевой этики учета индивидуальных особенностей и ситуативного состояния ребенка, уровней развития коммуникативно-речевых умений, уважение к ребенку-собеседнику, его личности, удовлетворение потребностей ребенка в общении, развитие мотивов общения со взрослыми и сверстниками.
The article analyzes communicative speech accompaniment of professional intercourse between future teacher and children in preschool establishment, requirements for teachers' speech, principles of teacher's intercourse with children. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!