Першина, Л. В.
Характеристика особливостей професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
майбутній викладач -- компонент -- педагогічна майстерність -- знання -- вміння -- здібності -- якості -- будущий преподаватель -- компонент -- педагогическое мастерство -- знания -- умения -- способности -- качества
Анотація: З метою вирішення проблеми підвищення професійної майстерності майбутніх викладачів педагогічних ВНЗ у ході дослідження виокремлено та охарактеризовано головні компоненти педагогічної майстерності - мотиваційний, змістовий, діяльнісний та особистісний; розглянуто складові показники кожного компонента. У ході анкетування магістрантів заочного відділення факультету "Початкове навчання" було проведено попереднє діагностування рівнів сформованості їх професійної майстерності за діяльнісним та особистісним компонентами, результати наведено у таблиці. З'ясовано, що зазначені компоненти професійної майстерності більшості магістрантів сформовані на середньому рівні. Визначено перспективи подальшої роботи.
С целью решения проблемы повышения профессионального мастерства будущих преподавателей педагогических ВУЗ в ходе исследования выделены и охарактеризованы главные компоненты педагогического мастерства - мотивационный, содержательный, деятельностный и личностный; рассмотрены составляющие показатели каждого компонента. При анкетировании магистрантов заочного отделения факультета "Начальное обучение" было проведено предварительное диагностирование уровней сформированности профессионального мастерства по деятельностному и личностному компонентам, результаты приведены в таблице. Выяснено, что указанные компоненты профессионального мастерства большинства магистрантов сформированы на среднем уровне. Определены перспективы дальнейшей работы.
The article analyzes components of professional skills of future teachers of higher pedagogical educational establishments. The author points out 4 components: the motivational, the gnostical, the personal components and the component of activity. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!