Пальшкова, І. О.
Формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
педагогічна культура -- майбутній вчитель початкових класів -- педагогическая культура -- будущий учитель начальных классов
Анотація: В соціально-педагогічному та соціально-історичному аспектах експериментально досліджено стан формування педагогічної культури вчителя початкових класів як сферу людської практики, складний динамічний процес поступового формування професійних знань, професійних умінь і професійно значущих якостей особистості, з'ясовано ієрархію моральних, професіональних і когнітивних якостей, значущих для студентів і вчителів. Виокремлено основні завдання загальнокультурної підготовки: формування загальної культури майбутнього вчителя, виховання високих культурних потреб і інтересів, вдосконалення особистісної, комунікаційної культури, усвідомлення свого місця в діалозі культур, розвиток культурної і професійно-педагогічної самосвідомості. Відзначено дуалістичний характер культури як властивості, так і об'єктивного буття. Простежено форми об'єктивації культури: об'єктивація в нейродинамічних структурах мозку індивіда аксіологічних інтенцій, професійних умінь і навичок, духовної практики.
В социально-педагогическом и социально-историческом аспектах экспериментально исследовано формирование педагогической культуры учителя начальных классов как сфера человеческой практики, сложный динамический процесс постепенного формирования профессиональных знаний, профессиональных умений и профессионально значимых качеств личности. Выяснена иерархия моральных, профессиональных и когнитивных качеств, значимых для студентов и учителей. Выделены основные задачи общекультурной подготовки: формирование общей культуры будущего учителя, воспитание высоких культурных потребностей и интересов, совершенствование личностной, коммуникационной культуры, осознание своего места в диалоге культур, развитие культурного и профессионально-педагогического самосознания. Отмечен дуалистический характер культуры как качества действующего субъекта, так и объективного бытия. Прослежены формы объективации культуры: объективация в нейродинамических структурах мозга индивида аксиологических интенций, профессиональных умений и навыков, духовной практики.
The article analyzes the phenomenon of professional pedagogical culture of primary school teacher. Professional pedagogical culture is a complex dynamic process of gradual formation of professional knowledge, professional abilities and professionally essential qualities of a personality. Primary goals of general cultural training are as follows: formation of general culture of future teacher, education of high cultural requirements, improvement of personal and communication culture, comprehension of own place in the dialogue of cultures, and also development of cultural and professional pedagogical consciousness. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!