Таранченко, О.
Діти з порушенням слуху в інклюзивному закладі [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
учні з порушенням слуху -- інклюзивне навчання -- мовленнєвий розвиток -- виховання -- учащиеся с нарушением слуха -- инклюзивное обучение -- речевое развитие -- воспитание
Анотація: Висвітлено особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в масовому загальноосвітньому закладі. Розглянуто вади мовлення дітей з порушенням слуху, які мають свою своєрідність. Визначено найбільш типові граматичні помилки з української мови у дітей з порушенням слуху. Досліджено процес виконання вправ на уроках мови у дітей із втратою слуху. Викладено переваги навчання в масовій школі та в спеціальному інтернатному закладі дітей з вадами слуху. Зроблено висновок про роль педагога та батьків у цьому процесі, від яких вимагається не лише терпіння та любов до дитини, а й відповідні спеціальні знання.
Освещены особенности организации обучения детей с нарушениями слуха в массовом общеобразовательном учреждении. Рассмотрены недостатки речи детей с нарушением слуха. Определены наиболее типичные грамматические ошибки по украинскому языку у детей с нарушением слуха. Исследован процесс выполнения упражнений на уроках языка у детей с потерей слуха. Изложены преимущества обучения в массовой школе и в специальном интернатном учреждении детей с недостатками слуха. Сделан вывод о роли педагога и родителей в этом процессе, от которых требуется не только терпение и любовь к ребенку, но и соответствующие специальные знания.
Features of training with hearing impairment in a mass educational institutions. The shortcomings of speech hearing-impaired children who have their identity. Identified the most common grammatical errors in the Ukrainian language in children with hearing impairment. The process of performing the exercises on language lessons for children with hearing loss. Presents the advantages of studying in ordinary school and a special boarding school for children with impaired hearing. The conclusion about therole of the teacher and parents in this process, which are required not only patience and love for the child, but also relevant expertise. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!