Кисленко, В. А.
Досліджуємо, одержуємо, аналізуємо [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
гетерогенні групи -- творчість -- шкала показників розвитку креативності -- дидактичне наповнення навчально-виховного процесу для розвитку креативності -- гетерогенные группы -- творчество -- шкала показателей развития креативности -- дидактическое наполнения учебно-воспитательного процесса для развития креативности
Анотація: Висвітлено досвід дирекції та групи вчителів природничо-математичного циклу предметів щодо розвитку творчої діяльності всіх учнів класу початкового рівня навчальних досягнень та високого рівня. Розглянуто сформовані групи учнів для організації дослідно-експериментальної роботи на шкільному експериментальному педагогічному майданчику з проблеми розвитку креативності. Відзначено кращих вчителів експерименту. У висновках визначено переваги роботи майданчика, конкретне і детальне планування кожного етапу його роботи, системну підсумкову діяльність та високу результативність. Подано зразки рівневих дидактичних карток на розвиток креативності учнів X класу.
Освещен опыт дирекции и группы учителей естественно-математического цикла предметов относительно развития творческой деятельности всех учеников класса: с начальным уровнем учебных достижений, и с высоким уровнем. Рассмотрено сформированные группы учеников для организации экспериментательной роботы на школьной педагогической площадке по проблемам развития креативности. Отмечено лучших учителей эксперимента. Сделан вывод о конкретном планировании каждого этапа роботы.
The experience of directorate and teacher of natural and mathematical subjects as for the development of creative action of all of the pupils which have both elementary and high level of educational echievement is described. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!