Омельченко, Т.
Формування полікультурного простору для розвитку особистості учня в умовах створення моделі школи естетичної культури [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
полікультурний простір -- розвиток особистості -- школа естетичної культури -- дебатний клуб -- ЗОШ № 8 м. Рівного
Анотація: Висвітлено досвід роботи молодіжної громадської організації - шкільного європейського клубу, що діє у ЗОШ № 8 м. Рівне, спрямованої на вдосконалення індивідуальних творчих здібностей особистості. У контексті розробки моделі школи естетичної культури запропоновано схему педагогічних технік організації діяльності дебатного клубу. Зроблено висновки, що заняття за дебатною методикою сприяють створенню інформаційно-комунікативного поля розумової діяльності учня: формують пізнавальний та емоційний інтерес, розвивають комунікабельність, орієнтують на становлення особистості, розширюють пізнавальну сферу. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!