Герасименко, О.
Методи реалізації пошуково-дослідницьких проектів на заняттях з трудового навчання у 7 - 9 класів із використанням мультимедійних інформаційних технологій [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
трудове навчання -- мультимедіа -- пошуково-дослідницька робота -- учні -- виробництво -- учитель труда -- трудовое обучение -- мультимедиа -- поисково-исследовательская работа -- ученики -- производство -- учитель труда
Анотація: Визначено роль і методи застосування мультимедійних технологій у пошуково-дослідницькій роботі учнів на заняттях з трудового навчання. Указано, що за допомогою мультимедіа учні можуть ознайомитися з обладнанням цехів на виробництві, виконанням різних технологічних операцій, основами організації виробництва промислової, кулінарної та іншої продукції, з презентаціями, складними графіками, таблицями, вчитися складати меню, проводити аналіз зразків аналогів виробів, розрахунки калорійності страв та собівартості проектованих виробів, виконувати міні-маркетингові дослідження тощо. Наголошено, що завдяки документальній переконливості та сконцентрованості мультимедійного викладу учні засвоюють значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час, звільняючи учителя від тривалих пояснень матеріалу.
Определена роль и методы применения мультимедийных технологий в поисково-исследовательской работе учащихся на занятиях по трудовому обучению. Указано, что с помощью мультимедиа учащиеся могут ознакомиться с оборудованием цехов на производстве, с выполнением различных технологических операций, с основами организации производства промышленной, кулинарной и другой продукции, с презентациями, сложными графиками, таблицами, учиться составлять меню, проводить анализ образцов аналогов изделий, расчеты калорийности блюд и себестоимости проектируемых изделий, выполнять мини-маркетинговые исследования и т.д. Отмечено, что благодаря документальной убедительности и сконцентрированности мультимедийного изложения учащиеся усваивают значительный объем учебной информации за сравнительно короткое время, освобождая учителя от длительных объяснений материала.
Approaches are given near realization of modern information technology education in 7 - 9 classes on the example of the use of multimedia information technologies at implementation of searching-research projects. Maintenance, stages and essence of research activity, is exposed at implementation of projects. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Герасименко, Н.