Півторак, О.
"Оксфордські дебати" як ефективна складова формування риторської майстерності обдарованого учня в контексті особистісно зорієнтованого навчання (з досвіду персонал-технологізації та адаптації в сучасний освітній процес методики неформальної європейської освіти) [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
європейська освіта -- УОксфордські дебатиФ -- обдаровані діти -- риторська майстерність
Анотація: Акцентовано увагу на адаптованій до умов і вимог сучасного шкільництва методиці неформальної європейської освіти "Оксфордські дебати". Подано технологію підготовки і проведення цієї інтелектуальної риторсько-мисленнєвої гри, що сприяє самореалізації юної обдарованої особистості на уроках і поза ними, формує активну позицію, риторські уміння і навички майбутніх лідерів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Півторак, В.