Мулявка, М.
Формування правової компетентності та підготовка педагогічних працівників до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
розвиток правової компетентності -- інноваційна діяльність -- завдання підготовки вчителів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти -- развитие правовой компетентности -- инновационная деятельность -- задачи
Анотація: Розглянуто компетентнісно орієнтований підхід до розвитку правової компетентності педагогів, готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що основною функцією програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників є інформаційна, що дозволяє працівникам освіти усвідомлено будувати процес власного професійного розвитку і брати участь в управлінні цим процесом. Визначено мету державної інноваційної політики, а саме - створення соціально-економічних, організаційних і правових умов для ефективного відтворення, розвитку й використання науково-технічного потенціалу країни.
Рассмотрен компетентно ориентированный подход к развитию правовой компетентности педагогов, готовность педагогических работников к инновационной деятельности в системе последипломного педагогического образования. Указано, что основной функцией программы повышения квалификации педагогических работников является информационная, что позволяет работникам образования осознанно строить процесс собственного профессионального развития и участвовать в управлении этим процессом. Определена цель государственной инновационной политики, а именно - создание социально-экономических, организационных и правовых условий для эффективного воспроизводства, развития и использования научно-технического потенциала страны.
Before a competent oriented approach to the development of legal competence of teachers, availability of teachers to innovate in the system of postgraduate teacher training. Indicated that the main function of advanced training of teachers informationthat allows educators to consciously build up their own professional development and participate in the management of this process. The purposes of the state innovation policy, namely the creation of social, economic, organizational and legal conditions for effective reproduction, development and use of scientific and technological potential. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!