Кошелева, Н. Г.
Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
майбутні економісти -- економічні інновації -- готовність майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності -- інноваційна педагогіч¬на система -- система підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності -- будущие экономисты -- экономические инновации -- готовность будущих экономистов к инновационной профессиональной деятельности -- инновационная педагогическая система -- система подготовки будущих экономистов к инновационной профессиональной деятельности -- future economists -- economic innovations -- future economists’ readiness for innovative professional activity -- innovative pedagogical system -- system of future economists’ preparation for innovative professional activity
Анотація: Розглянуто актуальну проблему підвищення якості вищої економічної освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх економістів готовності і вмінь розробляти та запроваджувати інновації у сфері фахової діяльності. Визначено важливу роль педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності, яку пропонується використовувати в навчальному процесі економічних ВНЗ для формування зазначеної готовності. Розглянуто можливу структуру системи, охарактеризовано її цільову та змістову складові, що є системотвірними та визначають характер та особливості проектування інших компонентів системи.
Рассмотрена актуальная проблема повышения качества высшего экономического образования. Обоснована необходимость формирования у будущих экономистов готовности и умений разрабатывать и внедрять инновации в сфере профессиональной деятельности. Определена важная роль педагогической системы подготовки будущих экономистов к инновационной профессиональной деятельности, которую предлагается использовать в учебном процессе экономических ВУЗ для формирования указанной готовности. Рассмотрена возможная структура системы, охарактеризованы ее целевая и содержательная составляющие, являющиеся системообразующими и определяющими характер и особенности проектирования других компонентов системы.
In the article the actual problem of qualitative improvement of the higher economic education is considered. Necessity of readiness and abilities formation to develop and introduce innovations in the sphere of professional activity is proved. The important role of pedagogical system of future economists’ preparation to innovative professional activity which is offered to be used in educational process of economic higher educational establishments for formation of the specified readiness is defined. The possible structure of system is considered, its target and substantial components being backbone and defining character and features of other system components design are characterized. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!