Максимова, Т. В.
Проблемы гуманизации в системе образования [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
гуманизм -- гуманизация системы образования -- принципы и закономерности гуманизации процесса обучения -- содержание процесса гуманизации
Анотація: Викладено основні принципи гуманізації системи освіти. Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу навчання й розглянуто умови побудови гуманітарної освіти, заснованої на сучасних педагогічних технологіях і на методологічних принципах сучасного суспільства. Проаналізовано роль педагога в реалізації моделі гуманітарної освіти. Вказано, що гуманізація містить у собі систему засобів, спрямованих на пріоритетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти й на формування особистості тих, кого навчають.
Изложены основные принципы гуманизации системы образования. Обоснована необходимость гуманизации процесса обучения и рассмотрены условия построения гуманитарного образования, основанного на современных педагогических технологиях и на методологических принципах современного общества. Проанализирована роль педагога в реализации модели гуманитарного образования. Указано, что гуманизация включает в себя систему мер, направленных на приоритетное развитие общекультурных компонентов в содержании образования и на формирование личности обучаемых.
The article is dedicated to the account of major principles of humanization in the system of education. In the article the necessity of humanization in the process of education is proved and also the conditions of the construction of liberal educationbased on the contemporary pedagogical technologies and on the methodological principles of modern society are rated. The role of a teacher in the achievement of the model of liberal education is analyzed. It is mentioned that the humanization includes the system of measures which is directed to the priority development of generally cultural components in the educational content and to the formation of a trainee's personality. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :