Коваленко, Алла Борисівна.
Творчий характер соціально-перцептивного процесу [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 Ю953 
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
соціальна перцепція -- творча задача -- невербальна комунікація -- вербальна комунікація -- социальная перцепция -- творческая задача -- невербальная коммуникация -- вербальная коммуникация -- social perception -- creative problem -- nonverbal communication -- verbal communication -- міжособистісні стосунки -- соціально-перцептивний процес
Анотація: Здійснено теоретично-аналітичний дискурс щодо розуміння проблеми розуміння як комплексного феномену, структура якого складається з чотирьох компонентів: узгодження індивідуальних точок зору на об’єкт розуміння, розуміння себе, розуміння суб’єктом іншої людини, уявлення суб’єкта про те, як партнер по спілкуванню розуміє його. Охарактеризовано вербальні та невербальні засоби комунікації. Констатовано, що під час нестандартного перебігу комунікативного акту сприймання та розуміння комунікаційного процесу є різновидом творчої задачі, розв’язання якої можливе лише за відсутності стереотипів у сприйнятті комунікаторів.
Изложены основные положения теоретико-аналитического дискурса по исследованию проблемы взаимопонимания как комплексного феномена, структура которого состоит из четырех компонентов: согласование индивидуальных точек зрения на объект понимания, понимание себя, понимание субъектом другого человека, представление субъекта о том, как партнер по общению понимает его. Охарактеризованы вербальные и невербальные средства коммуникации. Констатировано, что при нестандартном течении коммуникативного акта восприятия и понимания коммуникационный процесс является разновидностью творческой задачи, решение которой возможно лишь при отсутствии стереотипов в восприятии коммуникаторов.
The article demonstrates that a process of perception and understanding of another person is difficult in the character of its development. It implies an account and interpretation of a great number of signs: verbal and nonverbal. The author substantiates an approach due to which the process of understanding of another person is interpreted as a creative process. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!