|
Пасічник, М. В. Реалізація комунікативно-діяльнісної моделі контролю при тестуванні з іноземної мови [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Шифр журнала:
Кл.слова (ненормированные): модель контролю -- лінгвістичний тест -- мовленнєва компетенція у читанні -- психологічний механізм читання -- модель контроля -- лингвистический тест -- речевая компетенция в чтении -- психологический механизм чтения -- model of control -- linguistic test -- reading competence -- psychological mechanism of reading Анотація: Розглянуто шляхи реалізації комунікативно-діяльнісної моделі контролю під час тестування з іноземної мови. Проаналізовано сутність, переваги та недоліки лінгвістичного тестування. Розглянуто реалізацію комунікативно-діяльнісної моделі контролю на прикладі тестування вмінь читання англомовних професійно орієнтованих текстів. Рассмотрены пути реализации коммуникативно-деятельностной модели контроля при тестировании по иностранному языку. Проанализированы сущность, преимущества и недостатки лингвистического тестирования. Рассмотрена реализация коммуникативно-деятельностной модели контроля на примере тестирования умений чтения англоязычных профессионально-ориентированных текстов. The article is devoted to the ways of implementation of the communicative-active model of control in foreign language testing. The essence, advantages and disadvantages of linguistic testing are analyzed. The implementation of the communicative-activemodel of control in testing English professional-oriented texts reading skills is considered. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Пасечник, М. В.
|
|