Миколаєнко, А.
Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
професія -- професійна орієнтація -- професійне самовизначення -- вибір професії -- здібності -- профессия -- профессиональная ориентация -- профессиональное самоопределение -- выбор профессии -- способности -- profession -- career guidance -- professional self -- career choices -- the ability to
Анотація: Розглянуто умови успішного професійного самовизначення школярів та мотиви вибору ними майбутньої професії. Відзначено, що підготовка учня до праці та вибору професії – особливо важлива ланка в плануванні його життєвого шляху. Вказано, що професійна орієнтація – це система психолого-педагогічних і державних чинників, які допомагають людині науково обґрунтовано обрати професію з урахуванням потреб суспільства, своїх інтересів та здібностей. Встановлено значення поняття „професійний вибір”, яке стосується лише найближчої життєвої перспективи школяра, а „професійне самовизначення” – процес, в основі якого лежить прагнення молодої людини до самостійності, виявлення самооцінки власних намірів і можливостей. Зауважено, що вибір професії вдалий, коли праця приносить людині задоволення, відповідає її фізичним і духовним здібностям, психічним особливостям, інтересам, знанням і вмінням.
Рассмотрены условия успешного профессионального самоопределения школьников и мотивы выбора ими будущей профессии. Отмечено, что подготовка ученика к труду и выбору профессии - особенно важное звено в планировании его жизненного пути. Указано, что профессиональная ориентация - это система психолого-педагогических и государственных факторов, которые помогают человеку научно обосновано выбрать профессию с учетом потребностей общества, своих интересов и способностей. Установлено значение понятия "профессиональный выбор", которое касается только ближайшей жизненной перспективы школьника, а "профессиональное самоопределение" - процесс, в основе которого лежит стремление молодого человека к самостоятельности, проявления самооценки собственных намерений и возможностей. Отмечено, что выбор профессии удачный, когда труд доставляет человеку удовольствие, соответствует его физическим и духовным способностям, психическим особенностям, интересам, знаниям и умениям.
The conditions for successful professional identity and motives of students choose their future profession. It is noted that the preparation of students for work and career choices - especially important part in the planning of his life. Indicated that professional orientation - a system of psychological and educational and public institutions, which help a person to choose a profession scientifically proven to meet the needs of society, their interests and abilities. Set of "pro choice", which concerns only the nearest student life perspective, and the "professional self" - a process which is based on the desire of young people to independence, self-identification of their own intentions and capabilities. It is noticed that a good career choice, when labor gives a person pleasure is his or her physical and mental abilities, mental characteristics, interests, knowledge and skills. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Герасимчук, В.; Мыколаенко, А.