Полторацька, В. В.
Шляхи формування культури педагогічного спілкування в умовах гуманізації освіти [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
культура -- педагогіка -- спілкування -- творчість -- навчання
Анотація: Досліджено взаємовплив культури професійного спілкування педагога та його творчої діяльності. Розглянуто умови формування культури педагогічної комунікації з використанням методів творчої взаємодії викладача й студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Припущено, що повноцінна та добре організована співтворчість викладача й студентів істотно впливає на комунікативну культуру педагога і його вихованців, а за певних умов створює новий тип спілкування, що стає реальною рисою особистості. У свою чергу якості цього типу спілкування впливають на інтенсивність і спрямованість педагогічної творчості.
Исследованы взаимовлияния культуры профессионального общения педагога и его творческой деятельности. Рассмотрены условия формирования культуры педагогической коммуникации с использованием методов творческого взаимодействия преподавателя и студентов педагогических высших учебных заведений. Предположено, что полноценное и хорошо организованное сотворчество преподавателя и студентов существенно влияет на коммуникативную культуру педагога и его воспитанников, а при определенных условиях и создает новый тип общения, который становится реальной чертой личности. В свою очередь качества этого типа общения влияют на интенсивность и направленность педагогического творчества.
The article is devoted to the research of interinfluence of professional communication culture of a pedagogue and his creative activity. The conditions of forming pedagogical communication culture using the methods of creative interaction of a teacherand a student in educational higher learning institutions have been considered in the article. It is supposed that full-fledged and well-organized co-authorship of a teacher and students influences communicative culture of a teacher and his pupils essentially, and under certain conditions it creates a new communication type, which becomes a real personality feature. In its turn, the qualities of this communication type influence intensity and orientation of pedagogical creative work. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :