РА395613
Штельма, Наталія Олегівна. МОНМС України.
Формування маркетингової комунікаційної політики машинобудівних підприємств [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Вдосконалено теоретико-методичні підходи до формування маркетингової комунікаційної політики машинобудівних підприємств (КПМП). Узагальнено досвід формування КПМП. Розроблено узагальнену схему аналізування маркетингової КПМП. Проведено сегментацію споживачів машинобудівної продукції, розроблено комунікаційний комплекс за допомогою використання Інтернет-ресурсів. Запропоновано визначення коефіцієнта ефективності комунікацій або коефіцієнта комунікаційного впливу. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя

Видання зберігається у :