РА398864
   Шуміліна, Ольга Анатоліївна.
Стильова динаміка української духовної музики XVII-XVIII століть (за матеріалами рукописних колекцій) [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Досліджено динаміку стильових перетворень в українській духовній музиці ХVІІ - ХVIII ст. Виявлено маловідомі музично-рукописні пам'ятки партесного та ранньокласичного етапів. Визначено головні ознаки процесів стильової еволюції, яка відбувалась у творчості на окремих етапах розвитку української духовної музики зазначеого періоду в напрямку від бароко до класицизму. Охарактеризовано роль національного та інонаціонального компонентів у цих процесах. Висловлено ідею безперервності розвитку української духовної музики ХVІІ - ХVIII ст., тобто органічного зв'язку між її окремими етапами. Запропоновано нову періодизацію, що включає перехідний етап - творчість 1750 - 1760-х рр. Доведено ідею рецепції стильових моделей світської та духовної музики європейського бароко та класицизму, взаємодії традиційного і новаторського як фактора утворення самобутніх форм української духовної музики цього періоду. Вперше проаналізовано ряд багатоголосих анонімних партесних концертів, зокрема, створених на віршовані тексти, а також авторські твори партесної доби (І. Домарацького, Г. Левицького) і новознайдені духовні концерти М. Березовcького, які згадувались у публікаціях кінця ХVIII - ХІХ ст. і донедавна вважалися втраченими. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського