РА402998
Модестова, Тетяна Василівна.
Формування готовності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розглянуто наукові підходи до трактування основних понять: "готовність", "педагогічна діяльність у вищій школі", "майбутні викладачі ВНЗ", "готовність майбутніх викладачів ВНЗ до педагогічної діяльності", "формування готовності майбутніх викладачів ВНЗ до педагогічної діяльності". Визначено компоненти, критерії, показники та рівні готовності, а також обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей до педагогічної діяльності. Її ефективність реалізується за допомогою впровадження педагогічних умов: розвитку мотиваційної готовності та творчих здібностей магістрантів у оволодінні педагогічними знаннями і вміннями, оптимального підбору методів, упровадження трирівневої моделі та систематичного моніторингу процесу формування готовності майбутніх викладачів ВНЗ до педагогічної діяльності. Встановлено, що розгортання процесу через репродуктивний та реконструктивний рівні дозволяє студентам досягнути творчого рівня навчальної діяльності, що відповідає сформованій готовності до педагогічної діяльності у вищій школі. Задоволення актуальних потреб студентів в опануванні педагогічних явищ, самостійна оцінка студентами готовності до аудиторної роботи та досягнутого навчального прогресу, а також максимальна кількість практичної педагогічної діяльності під час опанування педагогічних дисциплін дозволяє сформувати позитивну мотивацію до опанування педагогічної дисципліни та майбутньої педагогічної діяльності у вищій школі. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Херсон. держ. ун-т

Видання зберігається у :