РА403114
Ханчич, Валентина Миколаївна.
Антропологічний зміст виховання у філософії Нового часу (XVII - сер. XVIII ст.) [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Здійснено історико-філософське дослідження антропологічного змісту виховання у філософії Нового часу (XVII - середина XVIII ст.). Охарактеризовано поняття виховання та показано його місце в системі філософії Нового часу. Розкрито специфіку педагогічно-виховних концепцій мислителів класичної новочасної філософії. Визначено особливості філософії виховання у просвітницькій парадигмі пізнання. Проаналізовано філософські основи педагогічно-виховних концепцій у контексті основних ідей філософії Нового часу. Виявлено специфіку визначення виховання як засобу розвитку особистості, а також його вплив на процес становлення суспільних відносин. Визначено вплив виховання на розвиток суспільства та потреби суспільства в розвитку виховання. Проаналізовано основні положення теорії виховання філософів періоду французького Просвітництва через визначення їх розуміння сутності природи людини. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка

Видання зберігається у :