РА405530
Карпенко, Євгенія Миколаївна.
Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Акцентовано увагу на проблемі формування інформаційно-аналітичних умінь, уточнено базові поняття дослідження. Висвітлено авторське бачення типології інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов. Обгрунтовано тезу, що ефективне формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки можливе за наявності комплексу педагогічних умов: психолого-педагогічних, методичних, організаційних, технологічних. Запропоновано модель формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Доведено, що впровадження в практику навчально-виховного процесу вищої школи моделі формування інформаційно-аналітичних умінь та забезпечення визначеного комплексу педагогічних умов сприяє підвищенню рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка

Видання зберігається у :