РА406621
   Древіцька, Оксана Остапівна.
Клініко-психологічна характеристика пограничних психічних розладів у дітей молодшого шкільного віку та система їх психологічного супроводу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Досліджено біопсихосоціальні чинники, феноменологію, типові клініко-психологічні характеристики пограничних психічних розладів (ППР) у дітей молодшого шкільного віку, розроблено типологію цих розладів та ефективну систему їх психологічного супроводу: індивідуально- та сімейноорієнтованої психологічної корекції, відповідної до клініко-психологічної типології та рекомендацій з психопрофілактики. Проведено комплексні дослідження 518-ти дітей молодшого шкільного віку, розподілених на групи за медико-соціальним критерієм психічного здоров'я. Визначено роль біопсихосоціальних чинників у виникненні ППР: ушкодження центральної нервової системи в ранньому онтогенезі, несприятливі сімейно-соціальні умови життя в родинах. Виявлено також психологічні чинники: пограничний когнітивний дефіцит як патопластичний і додатковий психогенний чинник (76,8 % пацієнтів основної групи) та інтрапсихічні емоційні конфлікти з батьками на тлі їх некомпетентності виховання, відсутності правильного розуміння розладів у дітей. Розглянуто феноменологію та розроблено типологію ППР за тривалістю, вираженістю розладів, наявністю трьох варіантів клініко-психологічної дезадаптації: невротичного, поведінкового та неврозоподібного. Запропоновано патогенетично обгрунтовану систему психологічного супроводу з комплексом індивідуально- та сімейноорієнтованої психологічної корекції пацієнтів з ППР. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Харків. мед. акад. післядиплом. освіти

Видання зберігається у :