РА388413
Каліщук, С. М. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка.
Розвиток ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення особистості майбутнього психолога [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
 Ю9 р 
Тематичні рубрики:


Анотація: Проаналізовано проблему професійного становлення особистості з визначенням детермінант, механізмів і категорій опису його ціннісно-рольового компонента. Розглянуто складові освітньо-професійного простору особистості майбутнього психолога. Розкрито логіко-методичні принципи, побудовано концептуальну та структурно-функціональну модель ціннісно-рольового компонента. Запропоновано змістову структуру професійної позиції й обгрунтовано методичні підходи її діагностики. Досліджено особливості уявлення майбутнього психолога про власну професійну позицію за умов пасивного переживання нормативних протиріч періоду фахової підготовки. Обгрунтовано методичні засади контекстної та дослідницько-проектної організації навчальної практики, діяльності гуртка "Психолог" і тренінг-програм "Психологічний простір", "Логіка сенсу" та "Базові навички". Досліджено уявлення майбутнього психолога про професійну позицію за умов конструктивно-функціонального переживання нормативних протиріч періоду фахової підготовки. Складено алгоритм реалізації психолого-педагогічної технології. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :