РА390544
Фучила, О. М. Хмельниц. нац. ун-т.
Організація навчання функціональної грамотності у системі освіти дорослих Бельгії [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто проблему функціональної грамотності дорослих як предмет педагогічних досліджень. Проведено аналіз теоретичних основ функціональної грамотності дорослих, на основі якого визначено види функціональної грамотності та конкретизовано її дефініцію. Визначено соціально-історичні передумови виникнення функціональної неграмотності дорослих у сучасному суспільстві Бельгії. Охарактеризовано структурно-функціональну організацію системи освіти дорослих Бельгії. Визначено особливості забезпечення функціональної грамотності у системі освіти дорослих Бельгії за умов формальної освіти у Фландрії (центри освіти дорослих) та неформальної освіти - у франкомовній спільноті (мережа волонтерських організацій). Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивних ідей та досвіду навчання функціональної грамотності дорослих Бельгії за умов системи освіти дорослих України. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :