РА394299
Жданова, Ольга Сергіївна.
Формування маркетингової політики промислового підприємства [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Проаналізовано сучасні умови маркетингової діяльності промислового підприємства. Уточнено зміст поняття "маркетингова політика підприємства". Доведено доцільність використання рефлексивного управління у формуванні маркетингової політики промислового підприємства. Досліджено функції маркетингової політики промислового підприємства в контексті використання рефлексивного підходу. Виявлено причини виникнення конфлікту між маркетинговими інтересами зацікавлених сторін. Вивчено вплив зовнішнього середовища на маркетингову політику промислового підприємства. Розглянуто технології управління взаємовідносинами в маркетинговій діяльності промислового підприємства. Описано особливості застосування технології управління взаємовідносинами зі споживачами у формуванні комунікаційної складової маркетингової політики промислового підприємства. Розглянуто особливості інформаційного забезпечення формування маркетингової політики підприємства з урахуванням маркетингових інтересів зацікавлених сторін. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
МОНМС України; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля

Видання зберігається у :