РА395022
Сіверін, Володимир Геннадійович.
Удосконалення технічної експлуатації паливних систем високого тиску суднових дизелів з різним місцерозташуванням нагнітального клапана [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Вперше розроблено математичну модель гідродинамічних процесів, що відбуваються у паливній апаратурі за різного місцерозташування нагнітального клапана. Математичну модель підтверджено результатами експериментального дослідження, що свідчить про її адекватність реальним процесам у паливній системі високого тиску у великому діапазоні зміни конструктивних та експериментальних параметрів паливної апаратури. Вперше науково обгрунтовано вплив місцерозташування нагнітального клапана у паливній системі високого тиску на проходження процесу вприскування. Одержано нові експериментальні дані та результати розрахунково-аналітичного дослідження. Визначено нові якісні та кількісні залежності впливу конструктивних та експлуатаційних параметрів паливної апаратури на параметри вприскування палива. Набув подальшого розвитку метод гідродинамічного розрахунку паливних систем професора Ю. Я. Фоміна. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Одес. нац. мор. ун-т

Видання зберігається у :