Тімашева, Т.
Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості творчої самостійності у майбутніх учителів музики [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
критерії -- показники -- творча самостійність -- майбутній учитель музики
Анотація: Проаналізовано теоретичні засади та основні характеристики критеріїв і показників сформованості творчої самостійності у студентів музично-педагогічних факультетів. Підсумовано, що володіння графічними знаннями та вміннями під час вивчення професійно-теоретичних дисциплін, та набуття професійних знань і практичних навичок в процесі навчання креслення мають значний вплив на формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівної галузі, і як наслідок -- визначають рівень їх професійної підготовки. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!