Штефан, Л.
Педагогічні умови розвитку духовної культури як базового підґрунтя інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
аксіологія -- інноваційна культура -- духовна культура -- інженерпедагог -- класифікація -- педагогічні умови -- системний підхід -- цінності
Анотація: Проаналізовано зміст поняття “духовна культура” та надано визначення духовної культури інженера-педагога у контексті розгляду її як базового підгрунтя для формування інноваційної культури цих фахівців. Cформульовано педагогічні умови розвитку духовної культури майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність духовної культури інженера-педагога, на підставі аксіологічних підходів. Запропоновано класифікацію інноваційних цінностей в інженерно-педагогічній діяльності. На основі системного підходу визначено педагогічні умови розвитку духовної культури майбутніх інженерів-педагогів як базової основи інноваційної культури цих фахівців. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Бакатанова, В.