Конівіцька, Т.
Реалізація принципу наступності дошкільної і початкової освіти – перший крок до неперервної освіти [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
неперервна освіта -- наступність -- інноваційні освітні технології -- навчальнометодичне забезпечення
Анотація: Висвітлено проблеми реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти як першої ланки в системі неперервної освіти з точки зору забезпечення інноваційними освітніми технологіями та науково-методичним забезпеченням. Розкрито сутність понять “неперервність” і “наступність”. Проаналізовано проблемні питання і сформовано заходи щодо реалізації принципу наступності в системі неперервної освіти. Підсумовано, що ефективне забезпечення принципу наступності повинно здійснюватися через впровадження інноваційних технологій та системи науково-методичних заходів: нормативного забезпечення, програмного та навчально-методичного забезпечення, удосконалення компетентності педагогів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!