Вічалковська, Н. К.
Формування позитивної "Я"-концепції у школярів з особливими потребами як умова їх особистісної реабілітації [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Формирование положительной «Я»-концепции у школьников с особенными потребностями как условие их личностной реабилитации

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
діти з особливими потребами -- інтеграція -- соціалізація -- реабілітація -- адаптація -- дети с особыми потребностями -- интеграция -- социализация -- реабилитация -- «Я»-концепция -- адаптация -- children with special needs -- integration -- socialization -- rehabilitation -- adaptation -- обмежені фізичні можливості
Анотація: Для успішної інтеграції інвалідів у суспільство проведено дослідження «Я»-концепції у психології людини з обмеженими фізичними можливостями. На підставі отдержаних у ході дослідження числових показників самоопису виявлено та проаналізовано особливості самосприймання школярів з особливими потребами. Результати аналізу дозволяють визначити вплив на особистість людини інвалідизуючого фізичного дефекту як психотравмувального фактора. Рекомендовано практичним психологам під час створення психокорекційної програми модифікувати різноманітні психотехнічні засоби з урахуванням можливостей дітей з особливими потребами.
Для успешной интеграции инвалидов в общество проведено исследование «Я»-концепции в психологии человека с ограниченными физическими возможностями. На основании полученных в ходе исследования числовых показателей самоописания обнаружены и проанализированы особенности самовосприятия школьников с особыми потребностями. Результаты анализа позволяют определить влияние на личность человека инвалидизирующего физического дефекта как психотравмирующего фактора. Рекомендуется практическим психологам при создании психокоррекционной программы модифицировать различные психотехнические средства с учетом возможностей детей с особыми потребностями.
The paper presents the study of self-concept in human psychology with disabilities. Psychological problems associated with entering the disabled in society are shown. However, the study of self-concept of disabled persons can determine the impact of disabling physical defect as traumatic factor on human personality. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Іванашко, О. Є.