Гупан, Нестор.
Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
джерельна база -- історія педагогіки -- класифікація -- джерелознавство -- група джерел -- сукупність джерел -- источниковая база -- история педагогики -- классификация -- источниковедение -- группа источников -- совокупность источников -- source base -- history of pedagogics -- classification -- learning sources -- group of sources -- set of sources -- історія педагогіки
Анотація: Запропоновано здійснити цілеспрямоване коригування джерельної бази історико-педагогічних досліджень та розширити їх предметне поле. Розроблено підходи щодо систематизації джерельної бази з погляду багатовекторності джерел. Виділено розмаїття історико-педагогічних джерел з урахуванням активності їх використання науковцями. Зауважено, що починаючи історіографічний аналіз педагогічного процесу чи явища, дослідник має розробити класифікацію опрацювання джерел за обраною ним темою. Відзначено, що завершенням історіографічної розвідки мають стати висновки стосовно тенденцій висвітлення процесу та наслідків, які він мав для подальшого розвитку педагогічної теорії та практики.
Предложено осуществить целенаправленную корректировку источниковой базы историко-педагогических исследований и расширить их предметное поле. Разработаны подходы к систематизации источниковой базы с точки зрения многовекторности источников. Выделено разнообразие историко-педагогических источников с учетом активности их использования учеными. Отмечено, что начиная историографический анализ педагогического процесса или явления, исследователь разработать классификацию обработки источников по выбранной им теме. Отмечено, что завершением историографической разведки должны стать выводы относительно тенденций освещения процесса и последствий для дальнейшего развития педагогической теории и практики.
Asked to carry out a targeted adjustment of the source base of historical and educational research and expand their subject field. Developed approach to the systematization of the source base in terms of multi-vector sources. Highlighted the diversity of historical and pedagogical sources, while the activity of their use by scientists. Noted that since the historiographical analysis of the educational process or phenomenon the researchers developed a classification process sources on their chosen topic. Indicated that the completion of the investigation should be historiographical conclusions about trends in lighting process and the impact that it is for the further development of educational theory and practice. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!