Кавиліна, Ганна Костянтинівна.
Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
підготовка вихователів -- педагогічні умови -- інтеграція -- моделювання -- образотворча діяльність -- дошкільники -- різновікові групи -- интеграция -- дошкольники -- разновозрастные группы -- подготовка воспитателей -- педагогические условия -- моделирование -- изобразительная деятельность -- training of teachers -- pedagogical conditions -- integration -- simulation -- visual activity -- preschooler -- uneven group -- підготовка вихователів  -- образотворче мистецтво
Анотація: Експериментально досліджено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного закладу, серед яких названо інтеграцію гуманітарних навчальних дисциплін з дисциплінами методично-практичної підготовки, моделювання навчальних ситуацій. Розроблено інтегративні курси психолого-педагогічного характеру, зокрема "Загальна педагогіка", "Основи педагогічної майстерності", "Основи наукових досліджень", "Порівняльна педагогіка"; спеціального методичного спрямування, наприклад, "Методика музичного виховання". 'Методика фізичного виховання дітей', "Культура мовлення та виразне читання". В рамках комплексного підходу до розробки моделі навчальних ситуацій запропоновано багатофункціональні ділові ігри, наведено приклад такої гри, темою якої є аплікація за мотивами українського розпису. Розглянуто методику її проведення, в якій завдання сформульовано для дітей трьох вікових груп (від 4-х до 6-ти років). Констатовано актуальність проведення практичних занять з методики навчання образотворчого мистецтва в контексті формування професійних вмінь майбутніх вихователів за умов діючого дошкільного закладу.
Экспериментально исследованы педагогические условия подготовки будущих воспитателей к организации изобразительной деятельности в разновозрастных группах дошкольного учреждения, среди которых названа интеграция гуманитарных учебных дисциплин с дисциплинами методической и практической подготовки, моделирования учебных ситуаций. Разработаны интегративные курсы психолого-педагогического характера, в частности "Общая педагогика", "Основы педагогического мастерства", "Основы научных исследований", "Сравнительная педагогика"; специального методического направления, например, "Методика музыкального воспитания", "Методика физического воспитания детей", "Культура речи и выразительное чтение". В рамках комплексного подхода к разработке модели учебных ситуаций представлены многофункциональные деловые игры, в частности приведен пример игры, темой которой является аппликация по мотивам украинской росписи. Рассмотрена методика ее проведения, в которой задача сформулирована для детей трех возрастных групп (от 4-х - до 6-ти лет). Констатирована актуальность проведения практических занятий по методике обучения изобразительному искусству в контексте формирования профессиональных умений будущих воспитателей в условиях действующего дошкольного учреждения.
The article analyzes some pedagogical conditions of training future educators for organization of arts activities in preschool groups of different age. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!