ВА618534
   Старостіна, А. О.
Маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розкрито основні положення теорії маркетингу, охарактеризовано господарські ситуації та наведено вказівки для їх вирішення. Визначено суть понять нестачі, потреби, попиту, системи маркетингової інформації, сегменту ринку, життєвого циклу товару, управління маркетингом. Проаналізовано етапи маркетингової діяльності, а також процесу розробки цінової політики підприємства. Розглянуто критерії сегментації споживчого та промислового ринків. Наведено класифікацію споживчих і промислових товарів. Висвітлено особливості міжнародного маркетингу. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Черваньов, Д. М.; Зозульов, О. В.

Видання зберігається у :