Михаськова, М. А.
Модель професійної діяльності викладача: категоріальний аналіз проблеми [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Модель профессиональной деятельности преподавателя: категориальный анализ проблемы

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
педагогічна праця -- педагогическая работа -- educational work
Анотація: Подано інтерпретацію змісту термінів і понять, які розкривають нормативні вимоги до педагогічної праці відповідно до сучасних соціокультурних та економічних умов і виявлено існуючі підходи, що виступають орієнтирами організації професійної підготовки викладачів ВНЗ.
Дана интерпретация содержания терминов и понятий, которые раскрывают нормативные требования к педагогической работе в соответствии с современными социокультурными и экономическими условиями, а также раскрыто существующие подходы, которые выступают ориентирами организации профессиональной подготовки преподавателей ВУЗ.
This article includes conception interpretation of terms and notions, which show regulatory demands of educational work according to modern social-cultural andeconomical conditions. These conceptions reveal existent approaches, which serve as organization guidingline of teachers professional improvement courseininstitutions of higher education. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!