Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! . - (Пед. науки. Вип. 42) !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Висвітлено інноваційні підходи щодо реформування шкільної фізичної освіти. Розглянуто роль позакласної роботи за умов гуманізації та диференціації навчання. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей як продукт творчої навчальної роботи під час навчання фізики. Описано методику педагогічної оцінки динаміки розвитку творчих здібностей у процесі творчої навчальної діяльності на основі еталонного підходу. Запропоновано варіант розв'язання проблеми розвитку пізнавальної активності під час навчання фізики на основі модульної технології. Розкрито зміст основних складових елементів системи роботи вчителя фізики з розвитку пізнавальної активності - підсистеми цілей, засобів і результатів навчання. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Величко, С. П. (.)

Видання зберігається у :