ВА625645
   Растригіна, А. М.
Педагогіка свободи: Методологічні та соціально-педагогічні основи [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні аспекти свободи як необхідної передумови розвитку особистості, а також особливості зародження педагогіки свободи. Розглянуто проблему свободи та самодетермінації в сучасній психології. Висвітлено історію розвитку теорії вільного виховання у зарубіжній педагогіці Ж.-Ж.Руссо, Р.Штайнера, С.Френе, М.Монтессорі, О.Нейла, Дж.Дьюї, а також у вітчизняній педагогіці Л.Толстого, І.Горбунова-Посадова, С.Шацького, М.Чехова, Г.Ващенка, П.Блонського, М.Рубінштейна. Наведено інваріантні принципи даної теорії. Охарактеризовано гуманізацію педагогічної взаємодії як психологічну передумову вільного виховання.
Освещены теоретико-методические аспекты свободы как необходимой предпосылки развития личности, а также особенности возникновения педагогики свободы. Рассмотрена проблема свободы и самодетерминации в современной психологии. Освещена история развития теории свободного воспитания в зарубежной педагогике Ж.-Ж.Руссо, Р.Штайнера, С.Френе, М.Монтессори, О.Нейла, Дж.Дьюи, а также в отечественной педагогике Л.Толстого, И.Горбунова-Посадова, С.Шацкого, М.Чехова, Г.Ващенко, П.Блонського, М.Рубинштейна. Приведены инвариантные принципы данной теории. Охарактеризована гуманизация педагогического взаимодействия как психологическая предпосылка свободного воспитания. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :