Григорова, З. В.
Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Ковба, Ж. М.; Шендерівська, Л. П.; Укр. акад. друкарства