|
Григорова, З. В. Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Шифр журнала:
Анотація: Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Ковба, Ж. М.; Шендерівська, Л. П.; Укр. акад. друкарства
|
|