Майстренко, Г. В.
Науково-методичні основи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в контексті дизайн-освіти [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Анотація: Розглянуто методи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в системі внутрішньої організації навчання учнів V -VII класів, форми й історичний аспект цієї проблеми. Розкрито провідну роль математики в роботі над внутрішнім проектуванням; наведено завдання для роботи вчителів з учнями на уроках образотворчого мистецтва. Звернено увагу на формування гармонії, цілісності, творчого мислення в єдиному просторі на уроках образотворчого мистецтва в контексті дизайну.
Рассмотрены методы обучения законам перспективы на уроках изобразительного искусства в системе внутренней организации обучения в V - VII классов, формы и исторический аспект этой проблемы. Подчеркнута ведущая роль математики в работе над внутренним проектированием; приведены задания для совместной работы учителя и учеников на уроках изобразительного искусства. Акцентировано внимание на формирование гармонии, целостности, творческого мышления в едином пространстве на уроках изучения перспективы в контексте дизайна.
The article considers methods in teaching perspective at the fine arts lessons in the system of interior space organization study with pupils of the 5th-7th , forms and the historical aspect of this problem. The leading role of mathematics in the workon interior projections is underlined; tasks for teachers work with pupils at the fine arts lessons are given. The formation of harmony, integrity, creative thinking in the single whole space at perspective study lessons in the context of design is emphasized. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!