РА414028
Сабірова, Аміна Еркенівна.
Маркетинг страхових організацій на ринку України [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Увагу приділено дослідженню основ фінансових аспектів маркетингу страхових організацій України, розробці та реалізації маркетингової стратегії, оцінці фінансової ефективності маркетингу. Розкрито економічну сутність маркетингу страхових організацій. Виокремлено етапи формування маркетингової стратегії страховика з урахуванням особливостей його діяльності як суб'єкта ринку фінансових послуг. Визначено вплив факторів маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії страховика. За допомогою матриці Бостонської консалтингової групи проведено аналіз на прикладі страхової організації, надано пропозиції щодо розвитку пріоритетних видів страхування для забезпечення стійких грошових надходжень у вигляді страхових премій. Досліджено вплив витрат страхових організацій на маркетинг і рекламу на динаміку отриманих страхових премій. Надано пропозиції щодо вдосконалення інструментів маркетингових комунікацій страховика. Розкрито напрями оптимізації системи каналів збуту страхових продуктів у контексті використання он-лайн страхування як перспективного каналу збуту, що дозволяє знизити фінансові витрати й активізувати попит на страхові послуги. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка

Видання зберігається у :