РА415203
   Лов'янова, Ірина Василівна.
Теоретико-методичні засади навчання математики у профільній школі [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Уперше розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено основні положення концепції проектування та організації професійно спрямованого навчання математики учнів профільної школи. Створено структурно-функціональну модель математичної підготовки старшокласників у профільній школі. Охарактеризовано специфіку компаративістського підходу до дослідження проблем профільної диференціації навчання в історичному аспекті для зіставлення явищ, віддалених у часі та просторі. Проаналізовано специфічні риси професійної спрямованості особистості, що можуть бути діагностовані в процесі навчання математики в класах кожного профілю без виходу за межі навчальної програми. З'ясовано взаємовплив навчання математики й наявного стану мотиваційної, емоційно-ціннісної, інтелектуальної, когнітивної, семіотичної сфер особистості старшокласника, критерії та показники їх сформованості. Розроблено компонентний склад предметно-математичної компетентнісної моделі випускника профільної школи. Створено й теоретично обгрунтовано методичну систему професійно спрямованого навчання старшокласників математики в єдності та взаємозалежності компонентів. До наукового обігу введене поняття "професійно спрямоване навчання математики", "фреймова модель побудови індивідуальної освітньої траєкторії учня". Удосконалено теоретичні засади розроблення навчально-методичного забезпечення математичної підготовки учнів профільної школи за умов запровадження методичної системи професійно спрямованого навчання старшокласників математики, наукове трактування понять "навчальна математична діяльність", "система професійно спрямованих задач". Набули подальшого розвитку психолого-педагогічні підходи до навчання старшокласників математики в профільній школі, методи, форми й засоби навчання математики за умов задачного підходу та реалізації принципу професійної спрямованості навчання. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького

Видання зберігається у :