Поніманська, Т. І.
Динаміка формування готовності студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Динамика формирования готовности студентов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
підготовка вихователя -- гуманістичне виховання -- особистісно-професійна позиція педагога -- подготовка воспитателя -- гуманистическое воспитание -- личностно-профессиональная позиция педагога -- preparing of an educator -- humanistic education -- personal-professional position of an educator
Анотація: Встановлено, що гуманізація освіти передбачає новий тип професійного мислення і поведінки педагога, заснований на особистісно-гуманних цінностях. Проаналізовано результати експериментального дослідження підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розкрито значення гуманістичної особистісно-професійної позиції майбутніх вихователів.
Установлено, что гуманизация образования предполагает новый тип профессионального мышления и поведения педагога, основанный на личностно-гуманных ценностях. Проанализированы результаты экспериментального исследования подготовки студентов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста. Раскрыто значение гуманистической личностно-профессиональной позиции будущих воспитателей.
The article analyses the results of experimental researches of students’ training for humanistic education of preschool children. Such stages of preparation as information-motivation, theoretic-axiological, practice-technological, research-creative are studied. The value of humanistic personal-professional position of future educator is proved. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!