Сівак, Н. А.
Теоретичні підходи до проблеми соціалізації майбутніх педагогів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Теоретические подходы к проблеме социализации будущих педагогов

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
соціалізація студентської молоді -- социализация студенческой молодёжи -- socialization of students
Анотація: Наведено провідні категоріальні ознаки соціалізації у різних галузях знання. Розкрито та проаналізовано дві групи теоретичних підходів до соціалізації студентської молоді вищих педагогічних навчальних закладів: філософсько-методологічний (філософський, особистісно орієнтований, діяльнісний, компетентнісний) та конкретно науковий (соціологічний, психологічний, соціально-педагогічний). Окреслено процес соціалізації студентів у ВНЗ як суб'єкт-об'єктний вплив і суб'єкт-суб'єктну взаємодію викладача та студента в педагогічному процесі.
Выделены ведущие категориальные значения социализации в разных сферах познания. Раскрыты и проанализированы две группы теоретических подходов к социализации студенческой молодежи высших педагогических учебных заведений: философско-методологический (философский, личностно ориентированный, деятельностный, компетентностный) и конкретно научный (социологический, психологический, социально-педагогический). Определен процесс социализации студентов в ВУЗ как субъект-объектное влияние и субъект-субъектное взаимодействие преподавателя и студента в педагогическом процессе.
In the article the leading category values of socialization are selected in the different spheres of cognition; two groups of theoretical approaches to the students’ socialization of higher pedagogical educational establishment are revealed and analyzed: philosophical-methodological (philosophical, personality oriented, active, competitive) and specifically scientific (sociological, psychological and social pedagogical approaches). !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!