Гуманізація навчально-виховного процесу [Text] : наук.-метод. зб !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 19 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Висвітлено історію педагогіки, проблеми вищої, загальної, початкової шкіл, виховання, зокрема дошкільного, психології, дефектології. Розглянуто проблеми розвитку єврейської національної школи в Катеринославській губернії у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., підготовки учителів Харківської губернії у зазначений період. Розкрито теоретичні засади професійно-педагогічної адаптації викладача-початківця вищого навчального закладу. Проаналізовано формування умінь та навичок студентів у процесі творчої діяльності. Викладено аспекти розвитку педагогічної компетентності майбутніх вчителів. Визначено шляхи удосконалення еколого-педагогічної підготовки майбутніх учителів вищих педагогічних закладів України. Описано досвід впровадження інноваційних освітніх моделей і технологій у практику сучасних середньоосвітних закладів. Висвітлено педагогічні основи розвитку мовленнєвої культури молодших школярів на уроках математики, значення національних традицій та обрядів у вихованні сучасної молоді, особливості педагогічного колективу та його соціально-психологічну структуру.
Освещены история педагогики, проблемы высшей, общей, начальной школ, воспитания, в частности дошкольного, психологии, дефектологии, педагогики. Рассмотрены проблемы развития еврейской национальной школы в Катеринославской губернии во второй половине ХІХ - начале ХХ ст., подготовки учителей Харьковской губернии в указанный период. Раскрыты теоретические основы профессионально-педагогической адаптации начинающего преподавателя высшего учебного заведения. Проанализировано формирование умений и навыков студентов в процессе творческой деятельности. Изложены аспекты развития педагогической компетентности будущих учителей. Определены пути усовершенствования эколого-педагогической подготовки будущих учителей высших педагогических заведений Украины. Описан опыт внедрения инновационных образовательных моделей и технологий в практику современных среднеобразовательных заведений. Освещены педагогические основы развития речевой культуры младших школьников на уроках математики, значение национальных традиций и обрядов в воспитании современной молодежи, особенности педагогического коллектива и его социально-педагогическая структура. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Сипченко, В. І. (.)

Видання зберігається у :