Майковська, В. І.
Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Розкрито необхідність застосування власної товарної марки в умовах конкуренції на роздрібному ринку. Обгрунтовано конкурентні переваги, які надає власна товарна марка. Визначено характерні особливості й риси власної товарної марки. Проаналізовано досвід застосування Private Label у світі, Європі та Україні. Вказано на недостатню розробленість проблеми дослідження дієвості мерчандайзингу в процесі просування товарів Private Label. Поставлено завдання проведення аналізу теоретичних аспектів використання власної товарної марки, а також розкриття значення мерчандайзингу як інструменту просування товарів Private Label. Наголошено, що мережа "АТБ-маркет" є типовим представником українського ритейла, який активно просуває Private Label. Узагальнено досвід ефективного мерчандайзингу товарів Private Label у вигляді восьми правил, відпрацьованих на базі магазину мережі "АТБ-маркет". Розроблено рекомендації щодо викладення товарів власної товарної марки в торговельному залі супермаркету "АТБ". Розкрито підходи до створення упаковки Private Label "АТБ". Проведено аналіз поведінки споживачів у торговельному залі, в т.ч. щодо товарів Private Label "АТБ". Зроблено висновок щодо впровадження власної товарної марки як ефективної технології мерчандайзингу. Спрямовано подальший науковий пошук на виявлення шляхів позиціонування товарів власної товарної марки не лише за показниками ціни, а й за показниками якості та в напрямку дослідження фактів дотримання власниками Private Label світової тенденції до захисту довкілля. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Солониченко, Т. С.