Бабенко, Л. В.
Соціокультурна зумовленість художньо-естетичного виховання особистості [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Социокультурная обусловленность художественно-эстетического воспитания личности

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
образотворче мистецтво -- соціалізація -- изобразительное искусство -- социализация -- art -- socialization -- виховання -- естетичне виховання
Анотація: З огляду на рудименти політичної ідеології радянських часів у свідомості особистості з пострадянських країн розглянуто вплив народної педагогіки на трансформацію аксіологічних орієнтирів особистості. Визначено концепти психологічних екзистенціальних практик, з допомогою яких можливо переорієнтувати особистість на гармонізацію соціальних і міжособистісних відносин, духовну організацію кожної людини для виходу з кризових ситуацій. Окреслено мотиваційно-психологічні властивості людського буття поза межами жорстких ідеологічних впливів. Зазначено інтенціональну особливість народної педагогіки, її вплив на культурне виховання особистості та її соціалізацію, на формування суспільної свідомості та переконань особистості.
Учитывая рудименты политической идеологии советских времен в сознании личности постсоветских стран, рассмотрено влияние народной педагогики на трансформацию аксиологических ориентиров личности. Определены концепты психологических экзистенциальных практик, с помощью которых можно переориентировать личность на гармонизацию социальных и межличностных отношений, духовную организацию каждого человека для выхода из кризисных ситуаций. Отмечены мотивационно-психологические свойства человеческого бытия вне жестких идеологических воздействий. Указана интенциональная особенность народной педагогики, ее влияние на культурное воспитание личности и социализацию, на формирование общественного сознания и убеждений личности.
The influence of the official imperial ideology on the forming of the alienation roots is observed in the article; it is emphasized the need to train teachers who will be able to organize and implement aesthetic education; it is examined the educator influence of art on forming of public consciousness, ideological-moral norms and persuasions of personality. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!