|
ВА794019 Маркетинг технічних інновацій [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Розкрито джерела, сутність і структуру інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, основи трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Висвітлено основні функції та завдання маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах. Описано методи та прийоми інноваційного менеджменту й управління ризиками. Увагу приділено забезпеченню якості інновацй, відбору й експертизі інноваційних проектів, оцінюванню їх ефективності. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Любомирський, Микола Володимирович; Прокопович, Ігор Валентинович; Швагірев, Павло Анатолійович; Сукач, Михайло Кузьмич (ред.)
Видання зберігається у :
|
|