Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 6 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто інформаційні технології у навчальному процесі та організаційно-розпорядчій діяльності вищого навчального закладу. Проаналізовано вплив нових інформаційних технологій навчання на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів. Висвітлено методичні аспекти організації синхронного спілкування в дистанційному навчанні. Наведено методичні рекомендації щодо організації практичних робіт з інформатики за умов впровадження модульно-символьної технології. Описано особливості використання інформаційних можливостей мережі Internet учнями старших класів, формування і розвитку прийомів розумової діяльності на уроках інформатики. Висвітлено методичні особливості навчання розв'язування задач на знаходження екстремумів фізичних параметрів, проблеми створення та застосування комп'ютерних тестів для діагностики знань майбутніх учителів початкової школи.
Рассмотрены информационные технологии в учебном процессе и организационно-распорядительной деятельности высшего учебного заведения. Проанализировано влияние новых информационных технологий обучения на активизацию учебно-познавательной деятельности студентов. Освещены методические аспекты организации синхронного общения в дистанционном обучении. Приведены методические рекомендации по организации практических работ по информатике в условиях внедрения модульно-символьной технологии. Описаны особенности использования информационных возможностей сети Internet учениками старших классов, формирования и развития приемов умственной деятельности на уроках информатики. Освещены методические особенности обучения решения задач на выявление экстремумов физических параметров, проблемы создания и применения компьютерных тестов для диагностики знаний будущих учеников начальной школы. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Жалдак, М. І. (.)

Видання зберігається у :