РА417501
Пугач, Анастасія Вікторівна.
Соціальні виклики рекламної діяльності в суспільстві споживання [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Проаналізовано рекламну діяльність та соціальні виклики за умов суспільства споживання. Проаналізовано теоретико-методологічні засади дослідження рекламної діяльності, висвітлено предметне поле й етапи розвитку проблематики. Досліджено функціонування рекламної діяльності за умов сучасних соціальних викликів. Встановлено, що в суспільстві споживання реклама набуває нових ознак і трансформується в соціально-економічний інститут, а також несе в своїй діяльності виклики для соціуму. Обгрунтованого, що розвиток рекламної діяльності за умов суспільства споживання найдоцільніше розглядати в аспекті соціально-філософського аналізу, збагачуючи, таким чином, теоретико-методологічну та понятійну базу соціальної філософії. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка

Видання зберігається у :