ВА628965
   Кочетков, В. М. Євр. ун-т.
Маркетинг у банку [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто специфіку маркетингу у банківській сфері, зокрема, його елементи, категорії, інструменти. Запропоновано схему середовища банківського маркетингу. Розкрито зміст понять стратегії та тактики маркетингу. Проаналізовано етапи дослідження банківського ринку. Визначено маркетингову стратегію комерційного банку. Розглянуто сутність товарної політики та ціноутворення на банківські продукти. Проаналізовано особливості продажу банківських продуктів, а також процесу комунікації у просуванні продуктів на ринок.
Рассмотрены специфика маркетинга в банковской сфере, в частности, его элементы, категории, инструменты. Предложена схема среды банковского маркетинга. Раскрыто содержание понятий стратегии и тактики маркетинга. Проанализированы этапы исследования банковского рынка. Определена маркетинговая стратегия коммерческого банка. Рассмотрено содержание товарной политики и ценообразования на банковские продукты. Проанализированы особенности продажи банковских продуктов, а также процесса коммуникации в продвижении продуктов на рынок. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Нікітін, А. В.

Видання зберігається у :